woensdag 9 november 2016

Manchester United kaart


Voor de achterkleinzoon van mijn "oma"buurvrouw weer een voetbalkaart gemaakt.
Het moest een voetbalkaart worden van Manchester United 
en het logo moest er ook in verwerkt worden.

Ik heb al eens eerder een voetbalschoen gemaakt, dus het moest iets anders worden.
Op zoek naar Manchester United afbeeldingen via Google.
Ik kwam terecht bij het stadion van Manchester United en daar vond ik deze foto.
Voor het stadion Old Trafford staat dit beeld, wat ik op de kaart in 2D heb opgeplakt.
Op deze foto zit achter de ramen van het stadion levensgrote foto's geplakt van de voetballers.
Zo krijg je een fantastisch foto en dus ook voor mij een mooie voetbalkaart.
Een strook met gefeliciteerd en het logo heb ik op de kaart geniet
met een geel lint aan beide kanten ertussen.

Simpel, maar voor een jongen moet je het niet te freubelig maken.

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline