zaterdag 7 januari 2017

Lantaarn of vissenkom ?


Van mijn lantaarn heb ik een vissenkom gemaakt.
Ik had nog een gehaakt visje van een geldpresentje waar ik niks mee deed.
Van de kerst had ik nog lichtjes over. Deze samen gebundeld
en nu lijkt het op een soort lichtgevend wier.
Op de bodem ligt zand met wat schelpjes.
Een mooie achtergrond (restje scrappapier) en klaar is de "vissenkom".


Hieronder zie je de lantaarn aan de achterkant.
In het deurtje aan de binnenkant had ik eerst nog een blauw karton geplakt.
Later vond ik nog een restje "water"scrappapier.
Om het zand tegen te houden heb ik een randje karton geplakt.
Hier zie je dat het batterijendoosje van de lichtjes niet in de lantaarn zit,
maar net erbuiten achter de lantaarn.


Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline