zondag 19 februari 2017

Baby meisjeskamer kaart


Een baby meisjeskamer kaart met een eigen ontworpen ledikantje, zie 2de pagina.
Het is vierkante kaart waar de voorkant in tweeën is gevouwen.

In het ledikantje zit een baby van Eline,
 deze baby's blijven mijn favoriet.
De baby zit op een mooi bloemendekentje in het ledikantje. 
Verder hangt er aan de muur een zelf gebreid jurkje aan een (paperclip)kledinghanger.

Gezien er in de familie een paar baby's op komst zijn,
moet ik nu rap verder om nog meer baby kaarten te maken.
Tenslotte kunnen er ook jongetjes geboren worden,
dus moet ik ook deze kaarten op voorraad hebben 👶😊

Groetjes,

Jacqueline


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en originele babykaart Jacqueline. Dat wiegje is echt heel lief gemaakt en de afwerking wauw...dat zelfgebreide jurkje. Hier heb je echt veel tijd en aandacht aan geschonken...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaart, en prachtig ontwerp. ik heb lekker op je blog rondgekeken en ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jacqueline, ben ik weer, ik heb de kaart ook gemaakt, heb er ook een link naar jouw blog bij gezet, misschien vind je het leuk om te zien wat ik ervan heb gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline