woensdag 15 maart 2017

Vogel/elfhuisje


Eindelijk, de lente is in aantocht !

Dus kunnen mijn vogelhuisjes / elfenhuisjes ook naar buiten.

Vorig jaar was er bij de Kruidvat een aktie met leuke gekleurde kleine vogelhuisjes.


Hier heb ik er een aantal van gekocht en heb er nu 2 van opgepimpt.
Zie hieronder de fases van het kleinste vogelhuisje:


Hieronder het andere vogelhuisje in de pimpfase:


Als je goed kijkt, is het trappetje gemaakt van houten hartjes en letterkraaltjes.
Van de zijkant zie je dan het woord ELF.

Het dak beplakt met (nep)blaadjes en alles goed ingespoten met spuitlak.
Ik hoop dat door de spuitlak het vogelhuisje 
(gezien het altijd buiten hangt)
langer mee zal gaan.

Wie weet komt er wel echt een vogeltje (of elfje 😁) in wonen.

Groetjes,

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie op mijn creaties / presentjes. Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline